Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.05.2018 19:19 - Бойко Борисов: Ще мачкам матряла до последния!
Автор: gikotev Категория: Други   
Прочетен: 3411 Коментари: 4 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
След няколко часа закъснение, но не фатално, научавам, че вчера мутрата-премиер е заявил буквално следното: "До седмици правителството ще внесе в парламента предложение проектът за втората атомна да бъде размразен, съобщи премиерът Бойко Борисов в Стара Загора, където беше на сбирка на Политическата академия на ГЕРБ.
Мораториумът трябва да падне преди срещата на държавните и правителствени ръководители на страните от Централна и Източна Европа и Китай, която ще е през юли в София. Борисов подчерта, че за да може да започнат реални разговори с потенциалния инвеститор, парламентът трябва да даде мандат за това.
"

В тази връзка беше отправен ...

image

Скоро предстои да ви покажа любопитна статистика от Народна Република Китай, която нагледно демонстрира интереса към ядрената смърт в самата им страна, за да се направите изводи за истинските им "намерения" да инвесстират в корумпирана България.

Георги Котев



Гласувай:
9



1. planinitenabulgaria - Да има някакво съмнение
13.05.2018 22:33
за задачата Ви в Блог. бг?
цитирай
2. nedovolen - От постовете ви научавам ценни н...
14.05.2018 12:42
От постовете ви научавам ценни неща.
Имам питанка: какво ще направите, ако добри хора ви поверят м-во на енергеПиката.
За отговора жокер: Волен сидеров, Валери Симеонов, Радан кънев...
Бонус жокер - ако мислите да направите нещо, ще се откажете, или ще ви откажат.
Чакам си отговора, ако е за публично достояние.
:)))
цитирай
3. gikotev - Re: От постовете ви научавам ценни н...
14.05.2018 13:18
Ако хората са ДОБРИ, защо им е първо да ми поверяват министерството, а после да ме отказват от намеренията ми за промяна в енергийната политика? Жокера с имената също не го разбирам? Нито един (из)роден "политик" не може да ми служи за жокер. А иначе, ако допуснем, че стане чудо и се окаже, че съм министър, то е ясно от публикациите ми в този блог, в каква посока ще тръгнат промените.
Поздрави!
цитирай
4. nedovolen - Благодаря за Re-то, доволен съм. ...
14.05.2018 15:38
Благодаря за Re-то, доволен съм.
Презумпцията ми е, че в политиката свестен човек не може да попадне. Ако се случи, или напуска,или го ”напущат”.
Жокерите са в подкрепа на мисълта на Г. Ифандиев, че човек мисли с г.за си - на какъвто стол седне, така мисли. Изключенията потвърждават правилото.
:)))
Хубав 8-ми ден след Гергьовден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: gikotev
Категория: Други
Прочетен: 9833570
Постинги: 3166
Коментари: 2895
Гласове: 5354
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031